Best Model of The World Birincisi Sezgi Sena Akay Kimdir?

Best Model of the World birincisi eski lisanslı voleybolcu Sezgi Sena Akay “Ter değil parfüm kokmak için sporu bıraktım” diyor.

Sezgi Sena Akay 18 yaşında. 1.81 boyunda, 84-60-88 vücut ölçülerinde. Boyu posu mankenlik için ideal, fiziği uluslararası podyum standartlarında. Gözlerinin yeşil mi mavi mi olduğunu anlamak zor olsa da o bu durumdan gayet memnun: “Giydiğim kıyafete göre gözümün rengi değişiyor.”

Gözlerindeki pırıltı Türkiye birincisi olmanın zafer sarhoşluğundan. Mutlu ve heyecanlı. 8 Aralık’ta ‘Best Model of The World’de iyi bir derece alacağından emin. “Bu sarhoşluğu sürdürmeye kararlıyım. Gecenin kraliçesi olmayı çok istiyorum. Hem de küçük yaşlardan beri.”

DENİZ PULAŞ’TAN PODYUM DERSİ ALIYORUM

Yarışmadan önce mankenlikle bir alakası olmayan Akay,Yeditepe Üniversitesi Halkla İlişkiler Tanıtım bölümü hazırlık sınıfı öğrencisi. Mankenlik yapmadan yarışmaya girip Türkiye’nin en iyi mankeni seçilmesiyle ilgili “Çocukluğumdan beri mankenlik ve moda dünyasına ilgim çok fazlaydı. Eğitimini almadım ama yürürken bile kendime çok dikkat ederdim. Çevremdekiler hep manken gibi yürüdüğümü söylerdi. Yarışmada da en doğal halimle yürüdüm, podyum tecrübem yokken birinci seçildim. Bu durum yarışmadaki tüm jüri üyelerinin tam puan vermesiyle tescillendi. Tecrübesizdim ama kazandım. Şimdi var gücümle podyum için çalışıyorum. Bunun için Deniz Pulaş’tan ders alıyorum. Her gün bıkmadan, usanmadan podyumda yürüyorum. Dönüyorum, yürürken kıyafet nasıl çıkarılır, şemsiyeyle nasıl yürünür bunları öğreniyorum. Hedefim Victoria’s Secret mankenliği” diyor.

SPOR BANA GÖRE DEĞİLDİ

Dört yılı Galatasaray, bir yılı Fenerbahçe formasıyla beş yıl voleybol oynamış, genç  takımlarda sahaya çıksa da bir yandan maçlar diğer yandan dersler derken spordan iyice sıkılmış. Annesi Serpil Saybir, Sena’nın sporu bırakırken “Ter değil parfüm kokmak istiyorum. Sporcu değil manken olacağım” dediğini hatırlatıyor.
Ünlü organizatör Erkan Özerman tarafından beş yıl önce keşfedilmiş Akay’ın favori mankenleri ise Karlie Kloss ve İrina Shayk. “Dolmabahçe Sarayı’nda yapılan bir davette tanıştım Erkan Bey’le. ‘Sen kimsin? Manken olmayı düşündün mü?’ diye sordu. Gittim, anneme söyledim. ‘Okulunu bitir, düşünürüz’ dedi. Vakit geldi, yarışmaya katıldım. Doğru zaman bu zamandı.”
Akay, Paris’teki defilelere çıkmak için görüşmelere başlamış bile. “Kendime çok güveniyorum. ‘88-60-88 ölçülerinle bir manken için çok uygunsun’ diyorlar. Bacak boyum 110 santim. Yani dünya çapındaki mankenlerin ölçüsünde.”

Sezgi Sena Akay Biyografi

Gerçek Adı : Sezgi Sena Akay

Doğum Yeri : İstanbul

Doğum Tarihi : 1995

Boyu : 184 cm

Saç Rengi : Kahverengi saçlı

Göz Rengi : Mavi

Vücut Ölçüleri : 90-61-90

Eğitim: Yedi Tepe Üniversitesi Halkla İlişkiler Bölümü

Sezgi Sena Akay Facebook Hesabı: https://www.Facebook.com/

Sezgi Sena Akay Twitter Hesabı: hhttps://twitter.com/

Görsel

Yorum bırakın